Veelgestelde vragen

Vragen over jouw account

Ik wil mijn email-adres aanpassen

  1. Log in op de website
  2. Ga naar "Instellingen"
  3. Kies voor "Wijzig e-mailadres"
  4. Je ziet nu drie velden, een met je huidige e-mail adres en twee lege velden voor je nieuwe e-mailadres.
  5. Vul twee keer jouw nieuwe e-mailadres in en klik op "opslaan"
  6. Er wordt nu een e-mail verstuurd naar jouw nieuwe e-mailadres. Klik op de link in deze e-mail om je nieuwe e-mailadres te bevestigen.
Let op: Bevestig jouw nieuwe e-mailadres binnen 24 uur, anders verloopt de bevestigingslink.

Ik wil mijn profiel verwijderen

  1. Log in op de website
  2. Ga naar "Instellingen"
  3. Klik onderaan op de pagina op "Definitief opheffen"
  4. Klik vervolgens op "Definitief opheffen" om jouw profiel definitief te verwijderen

Ik wil geen e-mailnotificaties meer ontvangen

  1. Log in op de website
  2. Ga naar "Instellingen"
  3. Ga naar de sectie "notificaties"
  4. Geef aan welke e-mailnotificaties je wel/niet wenst te ontvangen
  5. Klik op "Opslaan" om jouw keuze te bevestigen

Ik wil mijn profiel gegevens wijzigen

  1. Log in op de website
  2. Ga naar "Mijn profiel"
  3. Je komt nu op de pagina waar je jouw gegevens kunt aanpassen
  4. Vul jouw nieuwe gegevens in en klik op "Opslaan"

Ik ben mijn gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten, wat kan ik doen?

  1. Ga naar de website
  2. Naast het inlog veld klik je op "Wachtwoord vergeten"
  3. Vul vervolgens je e-mailadres waarmee je bent geregistreerd en druk op "Verstuur"
  4. Open de naar jou gestuurde e-mail en druk op de link om een nieuw wachtwoord in te stellen. In de e-mail staat ook gelijk welke gebruikersnaam bij het nieuw aan te maken wachtwoord hoort.
Vragen over foto’s

Ik wil mijn profielfoto uploaden en/of aanpassen

  1. Log in op de website
  2. Ga naar "Mijn profiel"
  3. Klik op "Bestand kiezen"
  4. Selecteer de foto die je wilt uploaden en klik op "open"
  5. Klik op "Opslaan" om jouw nieuwe profielfoto te uploaden

Aan welke eisen moet een foto voldoen?

Als je een foto wilt uploaden moet deze een minimale afmeting hebben van 500 pixels (hoogte/breedte) en de foto mag niet groter zijn dan 2MB. De bestandsformaten die geaccepteerd worden zijn JPG, JPEG en PNG.
Vragen over betalen

Op welke manieren kan ik betalen?

Om berichten te versturen op de website heb je credits nodig. Deze credits kun je op verschillende manieren kopen.

De credits zijn te koop in verschillende pakketten. Betalen werkt snel en eenvoudig. Hoe groter het pakket hoe voordeliger de credits zijn. Je kunt bij het aanschaffen van een creditbundel kiezen uit de volgende veilige betaalmethodes:

- iDeal: Als je iDeal selecteert kies je de bank waarmee je de credits wilt aankopen en klik je op “betaal credits”. Volg daarna de betaal instructies van de bank om de aankoop te voltooien. Daarna word je teruggeleid naar de website waar de aangekochte credits worden toegevoegd aan je account.

- Bankcontact/MrCash: Als je Bankcontact selecteert kun je gelijk “Betaal credits” aanklikken om door te gaan naar de betaalpagina. Vul je kaartnummer en vervaldatum in en klik op “betaal”. Vervolg de veiligheidsprocedure om de betaling te voltooien. Daarna word je teruggeleid naar de website waar de aangekochte credits worden toegevoegd aan je account.

- Bankoverschrijving: Als je wilt betalen doormiddel van een bankoverschrijving selecteer je “bank overschrijving” en druk je op “betaal credits”. Daarna krijg je de informatie te zien die je moet invullen om de overschrijving te voltooien bij je bank. Nadat het geld is overgemaakt door de bank op de betreffende rekening zullen de credits automatisch op jouw account worden toegevoegd. Let op: Hou er rekening mee dat het enkele dagen kan duren voor het geld is ontvangen en de credits dus niet gelijk aan jouw account worden toegevoegd. Het is per bank verschillend hoe lang het duurt voordat het geld is overgeschreven.

Wat komt er op mijn bankafschrift te staan na het aanschaffen van credits?

De vermelding op jouw bankafschrift is neutraal en discreet. De omschrijving van de betaling is “Stichting Pay.nl”.

Ik heb betaald maar mijn credits worden niet bijgeschreven

Indien je na een voltooide betaling geen credits hebt ontvangen, adviseren we je om contact met ons op te nemen middels dit contactformulier.
Vragen over cookies

Wat zijn cookies?

Cookies zijn kleine stukjes (tekst)informatie die bij het bezoek van de website worden meegestuurd aan jouw browser en vervolgens op de harde schijf of in het geheugen van de Randapparatuur worden opgeslagen. De browser kan deze informatie bij een volgend bezoek aan de website terugsturen. De cookies die via deze website worden geplaatst kunnen jouw Randapparatuur of de bestanden die daarop opgeslagen staan niet beschadigen.

Welke cookies hanteert flirthonk.be en voor welk doel?

Deze website maakt gebruik van cookies die zij zelf plaatst en uitleest. Bij het plaatsen en uitlezen van deze zogenaamde first party cookies zijn geen derde partijen betrokken. Deze website plaatst in de eerste plaats zelf functionele cookies. Deze cookies zijn noodzakelijk om de door jou verzochte dienst te kunnen leveren. Zo zorgen functionele cookies ervoor dat u, nadat je het gebruik van cookies hebt geaccepteerd, niet langer het scherm ziet waarin wordt aangegeven dat de website van cookies gebruik maakt. Deze functionele cookies vallen niet onder de cookiewetgeving en deze website is daarom niet verplicht jou hierover te informeren. Wij doen dit echter wel omdat wij transparant willen zijn over het gebruik van alle cookies. Naast functionele cookies plaatst deze website cookies om jouw zoekresultaten tijdens een sessie te onthouden. Deze sessie cookies vergemakkelijken jouw gebruik van de website. De cookies worden weer gewist zodra jij jouw browsersessie beëindigt.

Hoe kan ik de cookies verwijderen?

De toestemming die jij hebt gegeven aan deze website voor het plaatsen en uitlezen van cookies, kan je te allen tijde intrekken door jouw browser zo in te stellen dat deze geen cookies accepteert en/of door in jouw browser alle reeds geplaatste cookies te verwijderen. Hier kan je lezen op welke wijze je binnen de verschillende internetbrowsers de verschillende type cookies kunt verwijderen.
Internet Explorer
Google Chrome
Firefox
Safari
Je dient er wel rekening mee te houden dat het verwijderen van cookies tot gevolg kan hebben dat bepaalde onderdelen van de website niet of niet goed meer werken.
Overige vragen

Voor wie is flirthonk.be bedoeld?

Iedereen die 18 jaar of ouder is en serieus op zoek is naar een leuk contact of misschien wel een vriendschap is hier welkom. Maar ook als je gewoon op zoek bent naar een pikant contact kun je hier terecht.

Hoe word ik lid?

Om je aan te melden op deze website, dien je allereerst naar deze website te gaan. Als je daar eenmaal bent vind je op de homepagina een registratieformulier. Vul vervolgens alle gevraagde gegevens in en klik op “Registreren” om het aanmeldproces te voltooien.

Is een profielfoto verplicht?

Een profielfoto is voor geen van onze leden verplicht. Wel is het natuurlijk zo dat een profielfoto een leukere indruk maakt en tot meer gespreksstof kan leiden, we merken dat leden met een profielfoto meer aanspraak krijgen dan leden zonder een profielfoto. We willen je dus als tip meegeven dit wel te doen. Echter je bent volledig vrij in deze keuze.

Wie heeft er toegang tot mijn account?

Jouw account is strikt privé en niemand anders dan jijzelf heeft dan ook toegang tot jouw account. De website wordt geëxploiteerd door Media 2 Connect B.V. Persoonlijke gegevens van gebruikers van Media 2 Connect B.V.-producten en -diensten worden zorgvuldig behandeld en beveiligd.

Wat is een veilig wachtwoord?

Natuurlijk is het van belang dat je een goed wachtwoord kiest zodat alleen jij op jouw profiel kunt komen. Bij ons moet het wachtwoord minimaal 6 karakters bevatten. Neem geen bestaand wachtwoord of persoonlijke gegevens zoals bijvoorbeeld jouw verjaardag. Kies een nieuw wachtwoord wat voor anderen niet makkelijk te raden is. Door letters, cijfers en speciale karakters te combineren maak je het wachtwoord moeilijker te raden.

Wat doe ik als een (ander) lid van flirthonk.be ongewenst/ontoepasselijk gedrag vertoont?

Bij ongewenste berichten en/of gedrag kan je onze helpdesk raadplegen via het contactformulier. Zodra wij jouw mailtje hebben ontvangen, zullen wij direct actie ondernemen en gepaste maatregelen toepassen.

Wat kan ik doen wanneer het inloggen/aanmelden niet lukt?

Het kan soms zo zijn dat de browser waarvan je gebruik maakt de site niet goed opent. Wij raden je aan het nog eens in een andere browser te proberen. Mocht het dan nog steeds niet lukken dan kan je het beste contact opnemen met onze helpdesk via het contactformulier.

Bevat de website fictieve profielen?

De Website biedt een chatdienst aan met als doel het flirten met Fictieve Profielen, waarbij onder flirten wordt verstaan het uitwisselen van erotische chatberichten tegen vergoeding van een bepaald bedrag per Chatbericht.

Wat zijn flirts?

Een flirt kun je naar iemand sturen om interesse te tonen in die persoon. Je laat merken dat je wel wat meer wilt weten van diegene en dat je wel contact zou willen.

Ik ontvang geen e-mails

Meestal komt dit doordat jouw e-mailservice onze e-mails als spam ziet. Dit kan erg vervelend zijn omdat je dan niet weet wanneer je een leuk bericht hebt ontvangen.
Wat kan je daartegen doen?
- Om te zien of je een bericht hebt ontvangen kan je inloggen op deze website.
- Als een e-mail van ons in jouw spamfolder terecht komt, dan heb je vaak de mogelijkheid om aan te geven dat e-mails van ons niet als spam gezien moeten worden. Als je dat aangeeft, dan komen onze e-mails in jouw normale inbox terecht. Deze optie kan je vinden door een e-mail bericht van ons open te maken die in jouw spamfolder terecht is gekomen.
Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.